haha, fail!

haha provet idag, alla failade hahaha det gick ut några efter bara en minut, och det gick åt helvete för mig me... hahahahahaah!! Men jag skrev de jag kunde och de va ganska mycket så är nöjd om jag får ett g men ett vg skulle inte sitta fel! ;)

Idag jobbade jag över till klockan 17.00 så får gå hem nästa vecka på tisdag.. :)

När jag kom hem så satte jag mig och kollade på 16 and pragnent. bra pogram alltså.
Sen bråkade jag med Jasmine som vanligt hon blev arg för jag tog den maten hon ville ha, hahahahaha barnsligt!!

Imorn har vi spanska prov känner att jag måste plugga men jag orkar inte för man kan typ allt , hahaha .


Aja men nu har jag börjat blogga lite så att alla vet...... Pussss






Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback