Tillbaka?"

Omg! Vet inte om jag ska börja blogga igen nu när skolan startat för några veckor sen! :)
vi får se , men dom första veckorna i skolan har varit hämska har reda haft mer läxor än vad jag hade i hela 5:an känns det som! :S
Har redan haft ett prov liksom sen är det 3-5 prov som ligger på tur dom här veckorna......
Om ni har appen Instagram följ mej jag heter : Reginaaziz
Heter även Reginaaziz på Dailybooth, Twitter och Reggiee på Bilddagboken men den använder jag inte så mycket.


I fredags  var jag och 5 andra kompisar på NRJ experience och FYFAAAN vad roligt vi hade, vi dansade , sjöng och hade det bäst har inte haft så kul på riktigt länge , du är det ju bara på att det blir någon mer fest man kan gå på ....
sen drog vi hem till Bella och alla sov där vi kollade på Beck på kvällen men ögonen ville bara att jag skulle sova men träningsvärk får man iaf av att stå och hoppa, dansa och mycket mer rolig träning dessutom.
Sen dagen efter åkte alla hem till sig sen på kvällen gick vi på bio Friends with benefits... (stvning) den va rolig , haha men jag och karin satt typ och smsade med hennes kompis Adam  men filmen var faktiskt bra"" :) 
Sen satt vi och kollade på killar ock bråkade om vem som såg vem först sen när vi kollade kollade dom helatiden och vi börja as garva..

Nu sitter jag och kollar på bästa serien EVER!!!!!!
Ska gå nu men om jag bestämmer mig för att börja blogga så ses vi imorn!!


(Från spexfoto)
 


PUSSSSS!! <3 :*



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback