Tiiisdag! :(

Cha cha!!
Idag är det tisdag som alla säkert vet....
Världens längsta dag känns det som, börjar 08 och slutar 16 liksom..... känndes som att den här dagen aldrig skulle ta slut men nu jävlar.

Janina skulle ha en fest på fredag men jag kan tyvärr inte komma för jag ska till småland dagen efter. Ville verkligen komma.... ;) men vi ses ju så ofta så vi får ju ta och fixa något..

Lyssnar på en skit bra mix av låtar!! :)))

Asså blir så jävla trött på lärare först får man hur mycket läxor som helst och sen har man prov på fredag sen 3 prov nästa vecka 3 dagar i sträck sen har man ett prov näst nästa asså man stressar sööööönder!!! :)

Men nästa vecka har man ju studiedag iaf, då ska vi tjejer hitta på något kaaanske! :/ men troligtvis! :))

Igår så drog jag ,bella och karin iväg till skärholmen jag köpte en jätte gullig mössa, och karin en halsduk  sen drog vi hem till mig och började färgahåret , jag blev svarthårig , karin mörkbrunhårig och bella fick lite ljusare färg men nu vill hon färga mörkt, hahah!! :) köpte den mössan men lite mer orange/rosa aktig! :)


puss puss nu ska jag göra LÄXOR! :'(


DAGENS LÅÅÅT , HAHA MIN OCH KARINS. I'm sexy and I know it!




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback