Reggggggn!

Cha cha""""

Dagen började väl vid 3 gick upp kunde inte sova så jag kollade lite på tv tills 20 i 4 då hämtade jag ett till täcke och gick o la mig, sen ringde mitt alarm vid halv 7 men orkade inte gå upp funderade lite på att skippa första lektionen men jag orkade inte så jag ställde om till 20 i sju sen ringde alarmet och jag stände av de och fortsatte sova tills tio över sju då va jag tvungen att gå upp.

Jag fixade mig satt på mig kläder och gick ner och åt frukost.
Sen hade vi svenska satt typ och läste/pratade lite me Bella o Matilda.
Efter de så hade vi spanska (KAAAAOS) när läraren kollar bort kastar ALLA sudd sen när hon kollar leker alla änglar!!! de är så jävla roligt att se!!! sen hade vi idrott vi spelade fotboll i regnet tack så mycket nu är man SJUK !!!
Sen hade vi lunch åt lite soppa va inte ens hungrig men men är man sugen så är man......
Efter lunchen hade vi matte lyssnade på musik,snackade , sminkade oss vi hade vikarie så de blev inte så mycket gjort... Efter matten hade vi Kamratstödjarfoto haha de gick bra , älskar att bli fotad med en bra kamera! xD
(EGO) Men den bilden blev iaf mycket bättre än klassfotot.....

Efter fotot slutade vi och jag gick hem till Bella en liten stund typ 40minuter eller nåt, vi va bara inne på datan och kollade på utube (där kännde jag mig lite cool).

Sen åkte jag hem och skulle göra läxor men jag somnade och sen när jag vaknade frös jag och mina händer och fötter skakade , blev fett rädd, trots att jag hade två tjocka täcken på mig"" så nu är man sjuk och slipper skolan imorn! :)

Men på fredag är det prov så måste komma men om jag blir sjukare kommer jag bara på den lektionen!! :)

Nu ska jag sova är otroligt trött fast klockan bara är halv 10 snart!! men jag är ju sjuk som sagt var!!








 Innan NRJ Experience som vaaaar gryyyyyyyymt kul, har aldrig haft så kul kom hem vid halv 2 och kollade på beck !!! <33333




Puusssss pusss från sjuklingen!!!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback