Kareen

Idag på morgonen duschade jag och åkte sen iväg till Heron snackade lite med mamma och det gick bra! Så allt är löst!!

Sen kom Karin då satte vi oss först på en bänk och bara snackade och garvade för att vi gjorde bort oss igår!!

Sen drog vi över till skärholmen och kollade runt i affärer eller vi snackade mer kollade mindre om man säger så, sen bestämde vi oss för att gå på bio med våra små syskon så vi åkte över till Heron och väntade på dom medans vi väntade så spanade vi på killar, åt glass, pluggade, pratade, garvade och mycket mer!

Sen när dom kom så gick mamma upp för att betala biljetterna och vi gick in på Willys och köpte dricka , sen gick vi upp på bion vi kollade på smurfarna haha!! Jag o Karin skrattade redan i reklamen åt happy feet 2! Haha den reklamen va as rolig!!

Sen började filmen och den kanske var till ägnad för små barn men den va faktiskt rolig, våga va barnslig ibland!!hahah!!

Nu sitter jag bara och rapar power king rapar! :(
Aja hade GRYYYYYMT kul med dej idag Karin eller som alltid!!!!!
Älskar deeej! <33

Pusss pusss!!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback