kommer och går liksom!

Cha cha!

Här komer bara ett kort inlägg för jag måste fortsätta plugga på den jävla biologin!!!!

Fan va de va mycket, trodde det skulle vara lätt men nej nej det ska vara så jävla svårt så man inte fattar någonting....

Idag har det vart en ganska lugn dag.
Slöjd,no so, lunch klassråd,matte och spanska!

Sen när jag kom hem så övade jag lite på engelska redovisningen och la till lite... -.-
 Sen så hittade jag inte mitt mål papper till biologin så fick vänta på att kÄrrrrääään kom hem så att jag kunde få målen. Tääääänk you! Aja nu ska jag plugga vidaré så man kanske får  ett vg på provet i allafall. ;)

 som ni ser så fungerar kameran på datan igen så jag är happy!!!! :)

pusss pusss!<333


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback